Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



dimarts, 14 de juliol del 2009

Balls moderns

... Això sí que era ballar i no el que fem ara!!

I és que... els passos d'avui en dia, ho sent molt, però no són gens sensuals!! Clar que la música no motiva per a fer molt més, no hi ha molts Freds Astairs per ací... i quan surts per ahí tampoc et trobes amb ballarins de hip-hop professionals, sino imitadors de... no se sap qué. El pas del "mascaxapisme" tipo "pèndul rovellat" fa por, però també, el de "cuidado con mi mano que corta" més encara! I no us penseu que hi ha molta més varietat, almenys pel que fa al que es veu per ací. Xumb-xumb-xumb-xumb. Moviment de cap. Xumb-xumb-niiiiiiiiii (subidón!)xumb-xumb- xumb. El millor són les cares que posen (es creuran atractius?), (segur que si). I tots iguals, vestits iguals, els cabells iguals, cares iguals. Qué trist! hi ha vegades que m'entren ganes de plorar enmig de tanta gent igual!

I penseu que així es pot lligar?? (Jo passe!) Ho sent molt, cadascú té el seu gust i s'ha de respectar, només pense així: digue'm antiga, digue'm clàssica però açò no és romàntic! Jo vull ballar amb un Gene Kelly i un vestit rosa!!!


4 comentaris:

Geno ha dit...

Me encantan las peliculas de Fred Astaire y Gene Kelly pero sobre todo el primero, jejejeje

Ada ha dit...

Está gracioso, verdad? jaja.
Gracias por tu comentario!

zel ha dit...

Ostres, a mi també m'agraden molt aquests balls...de fet, de petita jo volia ser ella, o elles, aquell voleiar de faldilles, aquella gràcia... i segueixo volent ballar, i ho faig, i si riuen, que riguin....

Petons!

Bertha ha dit...

AL meu Fred Astaire i Gene Kelly, em encantanvan com bailavan, que bé. encantava