Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



dissabte, 20 de juny del 2009

Viena

Sel.lecció de fotos de la nostra estada a Viena, durant l'estiu de 2008:









Sopar romàntic a un baixell sobre el Danubi, mentre canvia la llum de la tarda...





Les llums de la ciutat

Els seus palaus...












Des d'on està feta la foto? De sobte, caminant pel centre, un senyor dibuixaba el paisatge...

i el que estava dibuixant era aquest creuament on es troba el monument a la peste:



Si et fixes, asomada al balcó està encara Sissí, desitjant haver tingur una vida diferent i anyorant llibertat..

Aquest museu era de les joies imperials, però no em va agradar molt, si ho arribe a saber no pague els 10 euros que val l'entrada.

Parada carismàtica del metro




Straus
Algunes originals senyalitzacions...



Pel canal del Danubi, una xica menja un gelat i pensa... "Quan em cridarà? m'enviarà un missatge? Estarà pensant en mi ara?" ... Qui sap!



Vistes des de la torre de la Catedral







Al Museu d'Història de l'Art vam poder disfrutar de moltes obres interessants, com aquestes:

Na Violant (pense que és)



De tant lleig que és aquest quadre, m'encanta:

El Palau de Schönbrunn des del punt de vista de l'artista, que és pràcticament com la realitat.




No estic segura de si aquest és un quadre de molts quadres o molts quadres que formen un... (ein?¿)



La Torre de Babel









La Lluna ens acompanya allà on estem:



El palau Belvedere...






Passejant pels carrers del centre






Mozart: Caminant pels seus parcs pots trobar-te qualsevol cosa:
(On estem? no era Grècia?)

Una de les coses que més ens va agradar va ser el Prater, el parc d'atraccions:







5 comentaris:

Garbí24 ha dit...

No hi he estat encara però, fantàstic!!!!!

Alyebard ha dit...

vaja, un altre viatge pendent abans de morir a la llista. Quina sana enveja!

Carme Rosanas ha dit...

Jo tampoc conec Viena, però aquesta visita turística m'ha agradat!

Elfreelang ha dit...

Es com si haguessin estat a Viena ! bon reportatge! Jo hi he estat però van unes hores només...només vaig poder veure uns quants carrers del centre

Geno ha dit...

Bonita ciudad y preciosas tus fotos ¡me encantan!