Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



dimarts, 13 d’abril del 2010

Tens un amic



Si et sents trist i emboirat
i necessites una ma
si les coses
les coses no et roden bé.

Tanca els ulls i pensa en mi
que prest jo seré aquí
com un raig de llum
dins la teva foscor.

Digues baix el meu nom
i on sa vulgui que estigui vindré
de seguida
a fer-te costat.
Primavera, estiu o tardor
tot el que has de fer es dir-ho
i vindré de cop, saps cert
que tens un amic.

Si la boira t'en revolta
i els núvols tapen el cel
i un vent fred del nord
sembla gelar-te el cor.

Tanca els ulls i pensa en mi
que prest jo seré aquí
tocant la porta
a punt d'entrar.

Digues baix el meu nom
i on sa vulgui que estigui vindré
de seguida
a fer-te costat.
Primavera, estiu o tardor
tot el que has de fer es dir-ho
i vindré de cop, saps cert
es esperançador saber que tens
amics.

La gent pot ser indiferent
quen sofreixes t'ignoren
no perdis mai el coratge
no et desanimis.

Digues baix el meu nom
i on sa vulgui que estigui vindré
de seguida
a fer-te costat.
Primavera, estiu o tardor
tot el que has de fer es dir-ho
i vindré de cop, saps cert
que tens un amic.

tens un amic
tens un amic
tens un amic
en mi tens un amic

(Font: musica.com)

5 comentaris:

joanfer ha dit...

No m'ho puc creure! Aquesta sí que la coneixia i no l'he relacionada amb la versió original en anglès!! Si és que quan em diuen que estic en el meu món... aissssh... ;P
Per cert, cada dia m'agrada més! ;D

fada ha dit...

M'encanta! Ja estic esperant que surti el nou disc. Petons, guapa.

Garbí24 ha dit...

No ho coneixia tampoc......bo

Jesús M. Tibau ha dit...

bon lletr, i el vídeo és fantàstic

Ada ha dit...

M'alegra que us agrade! Es bonica eh! A mi se m'ha quedat pegada i porte tota la setmana cantant-la pels passadisos...