Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



dilluns, 26 d’abril del 2010

Parlant-me de tu, Raimon

Divendres passat vaig estar a un concert de Raimon, i em va captivar amb aquesta cançó. De fet em va captivar tot ell, cantant amb la mateixa vitalitat, passió i veu de sempre i commovent al públic que tenia guanyat absolutament. M'encanta quan poses la cama dalt de la cadira per a tocar la guitarra i cantar "Al Vent!" amb tot el gest de força i de ràbia. Aquella nit, es podia sentir en silenci com tots cridavem per dins, però a veu baixeta, amb tu i dèiem NO, NOSALTRES NO SOM D'EIXE MÓN.


Tots els colors de la terra i de l'aigua
que són suaus en aquesta hora incerta,
i aquests ocells que van de branca en branca
i el sol ixent i la llum que em desperta
van parlant-me de tu,
van parlant-me de tu.
Si vols present, t'ompliré de carícies.
Si vols records, t'oferiré els més bells.
Si vols futur, t'ompliré d'esperances:
vull viure el temps ben acordat amb tu.

La mar de blau, per moments tan ombrosa,
la mar de verd, tan bella i perillosa,
la mar de gris, que es vol majestuosa,
la mar d'acer, tan entremaliosa
va dient-me el teu nom,
va dient-me el teu nom.

Si vols present, t'ompliré de carícies.
Si vols records, t'oferiré els més bells.
Si vols futur, t'ompliré d'esperances:
vull viure el temps ben acordat amb tu.

Tots els colors de la terra i de l'aigua
que són suaus en aquesta hora incerta,
i el sol ponent d'aquest dia que es cansa
i el vent llebeig que ha vingut a la tarda
van dient-me el teu nom
van parlant-me de tu.

9 comentaris:

Irianesh ha dit...

M'hagués encantat poder anar...I ni em vaig enterr que el feien a Canet!!... Cantà la de jo vinc d'un silenci?? M'encanta!!

http://www.youtube.com/watch?v=4pIhiztoZ1U&feature=related

Encara que aquesta és també molt bonica!! Un beset guapa!!

joanfer ha dit...

Anar a gaudir d'en Raimon és tot un luxe. Estic segur que vas disfrutar.

"Al vent" ha estat sempre una cançó que de ben jove (més jove que ara...) em va enamorar (així he sortit jo després... ;P). Afortunadament, segueix sent una cançó mítica i que ho sigui per molts anys. Perquè en els temps que corren qui sap si l'haurem de fer servir alguna vegada més i cridar, alhora, "No, nosaltres no som d'eixe món"...

Petons! ;)

Ada ha dit...

Si, Llum, la va cantar i tots els seus grans èxits! Va ser genial. (hagueres segut la més jove de l'auditori, com no vingueres, vaig ser jo, jajaj)


Si Joan, a mi també m'agrada molt "al vent", el meu pare la cantava anant en moto amb la meva mare i tocant la guitarra... Per cert, m'acabe de morir de la risa de llegir els teus comentaris a Zel jajajja... És igual, jo m'entenc.

joanfer ha dit...

Jo sí que m'acabo de donar un fart de riure amb el teu. A la meitat del teu comentari, quan ja entenia el que posaves, em donava el riure i havia de tornar a començar perquè ja m'havia perdut, jajajajaj...

I per què reies tant del meu? Si és de lo més normal, no? jajajaj... Ja m'explicaràs! ;)

Garbí24 ha dit...

Un clasic ja que s'ha guanyat el seu tros de gloria per sempre més

Carme Rosanas ha dit...

Gràcies! Que bonic recordar Raimon!

Candela ha dit...

Ada, te habia perdido la pista... ¿cerraste el otro blog? Porque esta direccion no la tenia yo!!

Candela ha dit...

El grupo nuevo esta en www.gabitogrupos.com/estherysumundo y tendras que apuntarte de nuevo porque no se pasaba automaticamente de unos a otros. Primero te apuntas en Gabito y luego le das a unirte al grupo, si tienes problemas hay un tutorial de Chema en la columna de la izda. Has visto la revista que estamos haciendo para el foro?

Ada ha dit...

He visto la revista Candela, está muy bien! jajaj, te veré pues por allí también, sois geniales!! jjajaja