Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



dijous, 26 de febrer del 2015

Burj Khalifa

Burj Khalifa, Dubai, 828 metres d'alçada, 
Skidmore, Owings and Merrill, 2010

"
... i construiré un edifici que arribarà al cel,
que demostre de qui és el poder,
i que estiga envoltat de luxe i diners.
Constuiré el més alt de tot el país,
ningú podrà veure el seu final.
I serà platejat i
el seu reflex serà insuportable a la vista,
serà com mirar al sol directament.
I no m'importarà quanta gent treballe
ni en quines condicions,
ni miraré al voltant on hi ha misèria...
Perquè jo estaré sempre mirant més amunt...
i serà més alt encara!
I només serà per a MI.
Perquè JO ho vull.
Perquè JO puc.
(i acabarà en punta)."

15 comentaris:

ignasi ha dit...

L'exaltació d'un mateix, supèrbia... molt ben narrat. Podria ser la continuació del meu, jo que no vaig saber continuar el relat...

Elfreelang ha dit...

tota una poètica declaració d'intencions a l'ego......bona proposta!

Consol ha dit...

Vanitat de vanitats, tot és vanitat.
Ai las! no anem bé.
Magnífic poema.

Sergi ha dit...

Doncs no m'estranyaria que el tio que ha posat la pasta per aquest edifici, que segur que és un tio, pensés una cosa així quan el va encarregar...

Garbí24 ha dit...

tant de bo la punxa se li clavi al cul...

M. Roser ha dit...

I això el farà més feliç? Jo diria que no, però ves a saber, potser dormirà tranquil i tot...
Petonets.

El que em passa pel cap ha dit...

Acabarà en punta i serà lleig com un pecat, el símbol del mal gust i de la prepotència d'un Califa.
Ai, ara em recordo d'una cançó de La Trinca´.
Quins records! :))

Bon relat!

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

prepotent i mal educat com ell sol, clar que així de lleg ha sortit l'edifici.

fanal blau ha dit...

Una cosa és el poema, però les intencions vanitoses estan renyades amb la poesia!
Bona aportació, Ada.

montse ha dit...

Viurà enterrat a les alçades.

Teresa Duch ha dit...

Anava a dir "torres més altes han caigut", però no, aquesta és la més alta.No vol dir res. Més dura serà la caiguda.

Ada ha dit...

Gràcies! La veritat és que no entenc massa bé la utilitat d'un complexe així... tanta riquesa a la qual només poden accedir poques persones... trist.

Rafel ha dit...

Té un ego molt pujat, però la caiguda és molt dura.

AlfredRussel ha dit...

M'encanta. I el final, rodó (diguem-ho així...;)

sa lluna ha dit...

Caurà molt més de pressa del que va pujar ...
aiii quin poc cap que mostren alguns!!

Bon relat, Ada!
Aferradetes.