Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



dimecres, 5 de febrer del 2014

Ara que tots tenen tablet, ordinador, i escolten la música per mp3 o mòbil, o a l'spotify i ja gairebé ningú compra CDs... Ara estic jo començant a tindre discs de vinil, perquè aquest Nadal m'han portat un toca-discs!!! Dec d'haver-me portat molt bé! Em fa molta il.lusió, sobre tot perquè només tinc un disc, un de Rod Steward que vaig comprar al rastre per un euro fa molts anys!!! I m'encanta!
Així que he pensat que, qui vullga i li abellixca, pot ajudar-me donant-me idees per a omplir un llistat que estic fent de propers discs per comprar (quan puga), per tal d' anar recopilant discs que tinguen grans "temassos" o cançons i grups que ens porten bons records.


Per ara només puc escoltar els que m'han portat uns amics i els que he pogut agafar prestats!!
Però hi ha grups o cançons que sempre és bonic poder escoltar i el vinil, per a mi, té un so diferent...
Per tant, la pregunta és:
QUIN GRUP/CANÇO PENSEU QUE VALDRIA LA PENA TINDRE PERQUÈ T'AGRADA O PERQUÈ ET PORTA RECORDS ESPECIALS???
Per ara el meu llistat queda: 
- Queen (Bohemian Rhapsody)
- Metallica (Master of Puppets)
- Red Hot Chili Peppers
- Janis Joplin
- Rolling Stones 
- Beatles (Help)
- Green Day
- Elvis
- Guns & Roses
- AC/DC (higway to hell)
ALGUNA SUGGERÈNCIA...?



9 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Encara que potser algú em fotrà crits jo hi afegiria els Village People....

Carme Rosanas ha dit...

Quina gràcia que em fa que els Reis t'hagin portat un tocadiscs... :)

M'estaré de recomanar-te vinils de l'any de la picor... No sé ni per on començar...

Ada ha dit...

Joan, doncs el tenia també a la llista només per YMCA!!! M'encanta! i busque això: grans temassos de la història!!
Carme no et talles, recomana el que vullgues, jo tinc ànima d'anys 60... encara que sóc dels 80... qué importa!

Elfreelang ha dit...

quan temps! vaja que ara me n'adono que hi tornes...què bé retrobar-te de nou....discos de vinil quina il·lusió! això dels gustos musicals és tant personal jo hi ficaria camapanades a morts del amic LLach, o algun dels de Pi de la Serra o de l'Ovidi Montllor o de Chet baker

Sergi ha dit...

Però Ada, que ens desmuntes la paradeta. On vas amb un tocadiscs, que tu ets del meu any, això ens fa molt graaaaans! Vaja, això o ets una moderneta d'aquests als que els agrada el vintage, hehehe.

Res home, jo no et puc ajudar. Et diria molta música, però que puguis tenir en vinil ni idea. De vinils que corrien per casa només recordo la Trinca i el de l'Horacio Pinchadiscos!

Ada ha dit...

Elfreelang si, aquests que dius també són bàsics inqüestionables, però al Lluís Llac i al Chet Baker els he escoltat tant que els tinc avorrits ja i tinc molts CDs ja ... seguiré pensant! Gràcies!

Xexu que en vinil hi ha moltes coses i també hi ha remasteritzats... Horacio Pinchadiscos?!!! Tu ets més gran que jo segur!!! jajaja , jajajaj... nooooo!!!

M. Roser ha dit...

Jo també tinc un tocadiscs...En tenia un de molt vell, però com que em vaig comprar una petita cadena i aleshores no podia escoltar els vinils, em va costar molt de trobar un "plat", però finalment...I ara es tornen a posar de moda, perquè diuen que els vinils sonen millor que els CDS...En tinc uns vuitanta, però és difícil recomanar-ne, perquè cadascú té els seus gustos i alguns potser ja no existeixen. Jo m'estimo especialment, els primers del Serrat...
Bona nit.

Ada ha dit...

Si, a mi m'agrada molt com sonen... Tens 80 !!?? ala quants Roser!!! De Serrat també tinc, bo, els meus pares,, jejeje... Per ara meu meu, només en tinc un!

ignasi ha dit...

Al meu bloc tinc un espai dedicat a temes que m'agraden amb enllaços al youtube per escoltar-los. Crec que et pots fer una idea millor que si et poso una llista aquí... espero que hi trobis alguna cosa que t'agradi!
http://acontratorrent.blogspot.com.es/p/cancons-per-sentir-i-escoltar.html