Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



diumenge, 25 d’octubre del 2009

One for my baby


Són quasi les tres de la nit.
Ens acabem de conèixer fa una estona a un lloc miserable i amb poca llum.
M'has convidat a una copa i ara jo et convide al meu apartament.
Hem parlat de la vida superficialment, simulant personalitats que no són les nostres.
No calen explicacions, sabem per on anem tots dos.
Pot ser una aventura. O pot ser que no passe res.
Ara ens mirem sense saber per on començar.
Millor prenem una altra.
Copa amb gel.
- Engegue la música?
- No, no cal. Algú està tocant el piano al pis del costat. Sona bé, és tranquil...
Les notes ens acaronen.
Formen una melodia seductora.
Ens mirem.
Passen uns minuts estàtics.
Estem a punt de trencar la màgia.
I la trenquem conversant.
Tontegem, fem bromes i em dius que sóc atractiva.
Encenc una cigarreta i mire el fum.
Faig cercles voladors.
Fem bromes i riguem. Però de què?
No sabem.
Ara arriba el moment,
puc sentir-ho a l'estòmac,
a la pell.
Apague el foc.
I t'apropes...

13 comentaris:

Eli ha dit...

Uauuuu.....
Històries viscudes.... en recordo alguna de similar...

Buffff.....
Va acabar be la festa???
Espero que sí!!!!
;-D

Geno ha dit...

Pinta bien la velada... creo... Bonita canción

Ada ha dit...

Jeejej, en la meva imaginació la festa va acabar molt bé... però en la realitat sempre dic o faig alguna cosa que no toca i acabe cagant-la, jejej... així és la vida, qué anem a fer! Un beset Eli!

Si, Geno, la canción me encanta. Me gusta mucho la versión de Diana Krall. Un beso!

Bertha ha dit...

Tinc dos premi per a tu, pasate a recojerlos quan vulguis?

Pekas ha dit...

Bonita melodía para dejar volar la imaginación... trasladarme a un bar con una iluminación tenúe... humo.. mesas de billar... un trago... y poner caras ... olores.. voces a esa historia que cuentas...

Gracias por este momento.. ;-)))

Irianesh ha dit...

Uhhh qué sensual!!M'encanta Ada, has reflexat perfectament eixa classe de situacions :)
M'agrada allò de: encenc una cigarreta i mire el fum... Queda especial... ;)

P.D. 5 euros!! xD

Ada ha dit...

Bertha moltes gràcies! M'encanta el premi francés! jeje... els penjaré prompte.

Pekas, gracias a ti por molestarte en leerlo!! (pero creo que no había mesas de billar... ;-))

Tu sí que ets especial, Irianesh, tu sí que saps com omplir un espai buit: vas des d'un piano a un clarinet, i des d'unes dents de vampir fins a un Elixir d'amor...

Irianesh ha dit...

Qué bonica!! :)

És que s'ha de provar tot!! Incluso la molleja eh Ada?? jajaja

Ada ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ada ha dit...

Puaggg! encara tinc mal de panxa des del diumenge...

asimetrich ha dit...

jajaja, així és fictici? Osti casi m'havies convençut fins que he vist els comentaris.

De totes formes m'ha agradat molt l'escrit, i llegit al ritme de la música és genial. Ets bona tu, eh?

Ada ha dit...

Doncs aquesta aventura en especial... crec que no l'he viscuda, en el món de la realitat almenys, o tenia unes petites variacions... no em surten mai els cercles voladors de fum quan intente fer-me la xula i faig el ridícul, jajaj!! I tampoc cap veí toca el piano... i .. val si jopeta, me l'he inventat un poquet!!

merike ha dit...

M'encanta jazz i aquesta cantant(a?) especialment. I no puc escriure bé aquesta llengua bonica:) Petonets!