Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



dissabte, 3 d’octubre del 2009

Tarta Philadelphia

No sóc bona cuinera, però hi ha una cosa que sí que sé fer i és aquesta tarta Philadelphia, molt fàcil sempre que no siguis tan torpe com jo i no confongues els ingredients... Fent-la he aprés que si poses rent en comptes de cuallada no faràs una tarta, sinó un tipus de pudding molt desagradable...
Ingredients:
- Mig got de llet
- Mig got de sucre
- Una tarrina sencera de formatge Philadelphia (pot ser light, encara que la tarta engrossarà el mateix. Bo, la tarta no engrossa, ho faràs tu!)
- Un sobre de CUALLADA en pols (Royal)
- Nata líquida, mig litre.
- Un poquet de canella en pols... Eiii, que he dit poquet, que és afrodisíaca!

Elaboració:

Primer has de preparar el motle, montant el fons d'aquest amb caramel líquid. També pots utilitzar melmelada del sabor que més t'agrade.
Després ho deixes a un costadet, tapat amb un drap per a que no entren mosques.
Es posen tots els ingredients esmentats anteriorment dins d'un perol qualsevol (que no siga massa petit perquè si no...) i es mou amb la batedora, en fred.
Després, quan està tot ben desfet, es posa al foc i es remena sense parar (ni un segon) amb una cullera (i sempre en el mateix sentit, que ha de ser el de les agulles del rellotge... Val! Això últim m'ho he inventat!!). Es remena fins a que espessa, però sense deixar que bullisca. Només comença a bullir, es treu del foc sense deixar de menejar ni un sol milisegon (aquesta part és difícil eh! es necessiten tres mans).
A continuació es posa tot dins del motle que havíem preparat i es deixa gelar fora de la nevera unes... dues hores més o menys, i quan ja està fred es posa dins de la nevera.
Una mica abans de provar-la, es treu del motle i es posa en un plat. (Ha de tindre forma de tarta, si no és així és que en comptes de cuallada hem posat rent en pols).


I ja podeu disfrutar d'aquesta empalagosa, però boníssima tarta!!

7 comentaris:

Geno ha dit...

Esa tarta también la hacemos en mi casa (para ser justa, la hace mi hermana, jejeje) o al menos una muy parecida y ¡¡que ricaaaaaaaaaaa!! jejejejje

Bertha ha dit...

Traducció
Traducció Que bona pinta té aquest pastís, ja ho intentés a veure com em surt, jo tanbien he fet els meus pinitos aquest estiu, amb un pastís de formatge, molt facilito, em quedo de vici, però l'inconvenient és que acavo menjant me la jo i no em conbiene?
Estas molt maca en la foto, je je?

asimetrich ha dit...

ai amb la gana que tinc ara mateix... Una mica més i em poso a llepar la pantalla (eeeeggggs).

Irianesh ha dit...

Muy bien Ada!! A la tercera va la vencida!! Jajajjaja

Ada ha dit...

jajaj! Moltes gràcies a tots, vos guardaré un poquet per a que la proveu! jeje!!!

Pekas ha dit...

Tinc ganaaaaaaaaaaa.... !!!!!!!

Ara torno.. ;-)))

Anònim ha dit...

Quin art Adita!