Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



dimarts, 17 de març del 2015

Samba






Recentment he tingut l'ocasió de veure al cinema aquesta pel.lícula i m'ha encantat. Els actors principals, Omar Sy i Charlotte Gainsbourg ja m'agradaven pels seus anteriors treballs, però en aquesta estan genials. 
És comedia i drama a la vegada, perquè tracta temes tristos, però de manera molt graciosa i agradable. M'ha semblat molt tendra i per això la recomane. 
Mitjançant la pell dels personatges, pots arribar a entendre el seu patiment, com viuen. Ell, immigrant, sempre fugint de la llei i en una situació que et fa sentir com si fóres invisible a la societat, sempre amb por, buscant la feina que els sobra als altres, vivint en la misèria i sense saber on anar. Ella, ho té tot, però també és esclava del seu món, de l'stress, i sofreix les conseqüències... resumint, està com una cabra! Com a "teràpia" passa un temps treballant a una ONG per ajudar a aquestes persones i d'aquesta manera troba una mica de sentit a la seva vida, ofegada pel treball i com diu ella, en la què no passava res mai...
Una bona excusa per anar al cinema i passar una bona estona. Ja em direu què us ha semblat a vosaltres si l'heu vista!






8 comentaris:

Anònim ha dit...

si vols veure una peli bona de Olivier Nakache i Eric Toledano molt millor intocable ;)

M. Roser ha dit...

Moltes gràcies per la recomanació...

Glo.Bos.blog ha dit...

Últimament no vaig gaire al cinema, doncs les pel·lícules que he vist no m'han convençut.
Tu ets la segona persona que em parla bé d'aquest film i això ja és una garantia. Me'l apunto

fanal blau ha dit...

Vaig veure Intocable, ara tinc pendent aquesta!
Merci!

Gemma Sara ha dit...

Ada, no puc llegir el teu blog, em surt en diferents tons de gris fort i m'hi deixo els ulls, és normal?

Ada ha dit...

Si, Intocable ja la vaig veure i també, em va encantar.

Gemma Sara, crec que no és normal, el fons de les entrades és blanc i la lletra negra, jo el llig bé. Prova a entrar amb un altre navegador, a veure si és això, pel Firefox per exemple...

Carme Rosanas ha dit...

La vaig anar a veure dissabte, estic molt d'acord en la teva valoració. Es fa agradable de veure malgrat el dramatisme d'alguns moments. Ara he de dir que aquesta actriu, la Charlotte Gainsbourg, no em va acabar d'agradar... no està malament, però la vaig trobar molt inexpressiva. En el seu paper ja ho havia de ser, però, tant?

Ada ha dit...

Carme qué bé que t'agrade! Doncs a mi la Charlotte Gainsbourg m'encanta com a actriu... I al seu paper és així però perquè ella fa d'executiva i està una mica depre, jo crec que si, que ho fa molt bé. A mi m'agrada quan es menja tots els pastissets i ho diu així, com si res...