Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



dilluns, 31 de maig del 2010

Dia del blogaire amb crisi


M'apunte a la solidaritat amb aquells blogs que es troben en moments de crisi creativa... (i qui no??) penjant aquesta imatge, iniciativa que ve des de bloguejat i que proposa el dia 31 de maig com al dia del blogaire amb crisi. El fet d'afegir-me és per la gràcia que m'ha fet la proposta, i també perquè no trobe temps per pensar i escriure, així es que espere no gafar-me a mi mateixa!!

8 comentaris:

Sergi ha dit...

Realment, com entreu en crisi tots els que esteu fent posts d'aquest dia, la catos se'n va en orris!

Carme Rosanas ha dit...

I què se n'ha d'anar en orris la catosfera! Je, je, je...

No diu que de les crisis se'n surt reforçat? I si són de mentida, encara més. Estic segura que en tot el dia d'avui... dotzenes de posts ja preparats... frisen en llista d'espera. :)

Bon vespre del blocaire en crisi!

montse ha dit...

Cal deixar el rellotge en un racó i trobar aquest temps per pensar i escriure.

Salut1

fanal blau ha dit...

Ai...quines ganes tinc que acabi!!!

Benvinguda al dia solidari!
Una abraçada!

Alyebard ha dit...

A vegades hem de veure una crisi com una oportunitat. b7

Geno ha dit...

Anda, que gracioso, auqneu espero que no me pase nunca XDDDD

Garbí24 ha dit...

Si dura gaire la iniciativa potser ens plantejarem llegir-nos el quixot...per falta de blogs

Ada ha dit...

Xexu, ja et dic... jajaj em sembla que sí que és contagiós!!

Carme!!! doncs no sé jo què dir-te eh... que no tinc temps de res i amb aquesta caloreta que està fent... que no me'n aniré a la platga i deixe aquest post durant uns quants dies??? jejeje...

Montse, tota la raó... però el món està ple de rellotges!!!


Gràcies fanal blau!!! igualment!

Alyebard, sí senyor, així ho faré... jeje..

Geno, te deseo que no te pase... pero por si acaso ocurre cuelgas la imagen y adios crisis! jajaja...

garbi24, doncs si, encara que al quixot no hi ha tants dobles sentits com al teu blog!! ;-))No seria el mateix...