Cita


"No podem canviar les cartes que ens han repartit, però encara hem de jugar la partida."

Randy Paush



diumenge, 6 de desembre del 2009

Òpera al mercat

Un dia qualsevol, de bon matí, vas a comprar el pà, passes pel mercat i enmig de l'olor a carn i verdures, et trobes amb açò:

Així sí que aniria tots els dissabtes a comprar!
No sé de qui va ser la idea, però em sembla genial, és una forma d'acostar la música a tothom, divertida i senzilla. M'hagués agradat estar allí per poder afegir el meu aplaudiment.
Qui sap on ens pot sorprendre la música la propera vegada!?

7 comentaris:

Bertha ha dit...

On és això que jo vull anar, és una chulada?

Hey a altra cosa, bé Eva (blans) de fòrum de estther a barcelona a passar uns dia aqui, a veure si ens veiem unes quantes per a prendre alguna cosa o sol per a vermos, t'apuntes, he tiro la invitacion per msn, però com no tinc el teu, t'ho dic per aqui?

El video es una passada?

Ada ha dit...

Hola Bertha!
El vídeo està fet a València, d'on sóc jo, i a Barcelona ho tinc complicat per anar, però gràcies per avisar!
Fa temps que no passe pel foro d'Esther, a veure si puc entrar algun dia i saludar-vos. Estic enganxada als còmics des de ben petita, que mon pare em comprava al mercat un número cada dissabte... I tinc ganes de llegir els últims, vaig pel nº3 de la enquadernació.
Bé, ja em contaràs com ha estat la reunió i a veure si a la propera puc anar.
Besets!

Bertha ha dit...

Ha no el sàvia, al escrivir en Català, pense que vivia aqui?

Jo sóc la petita de cinc germans i des que m'acordo, els comic han estat sempre aqui a casa i els llibres juvenils o contes, per això estic jo tan enganxada a ells?

Bé ja et contés com ens a anat en la kdd i la teva passa unes bones festes?

Pekas ha dit...

Una iniciativa realment fantástica.. !!!!!

Me ha encantado.. ojalá se hicieran más movidas como está.. gracias por compartirla.. ( la cara de algunas de las personas es realmente para enmarcarlas.. ;-.)))

Ada ha dit...

A que si Pekas? a mi me encanta la mujer que sale al final, llorando!

Un saludo!

Asimetrich ha dit...

Coi, quin mercat més animat que teniu per allí. Un dia d'aquests m'apropo encara que sigui a comprar uns tomàquests!!!

Bones festa guapa!

Ada ha dit...

Gràcies Asim! Igualment per a tu, Bones festes!!!